Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday 6 July 2013

Baby Arjuna


Bakti Arjuna Fitri . Yes . Arjuna yang cair kan aku . Panah arjuna hatiku . Hamboi . Arjuna yang boleh buat gegirl keluar air mata dan air liur sebab comel sangat . Ini kes kalau aku dah kahwin sekarang ni dan tengah ada isi , aku tepek je muka arjuna hari hari dekat mata aku . seluruh tempat aku tepek gambar arjuna lepastu nampak suami pun macam arjuna . KALAU DAH KAHWIN . Orang dulu dulu kata kalau nak berkenan muka budak yang kita suka kita kena perati je hari hari . Bakti Arjuna Fitri ni anak kepada fynn jamal . Bakpe ketawa besar besar . Kalau dulu fynn tadah air mata bertong tong cari secebis nyawa untuk arjuna tapi sekarang fynn dah boleh senyum dalam tidur sebab arjuna yang dulu terpaksa rempu halangan macam macam tapi sekarang dah bebetul jadi arjuna . tak sia sia nama arjuna kan sayang . hamboi . Kalau nak cerita pasal arjuna boleh pergi usha blog fynn jamal . semua pasal juna ada . Dari maksud nama juna sampai lah dia dah jadi kegilaan ramai gegirl ni termasuk aku . kalau tak puas rasanya boleh jalan jalan pergi instagram fynn dengan facebook fynn . Tenung sampai tembus . haha . Arjuna ni kalau besar sikit boleh la dia handle fan page sendiri . Aku masa tu agaknya dah makin comel kot . muntah kuning . Juna awat hang kecik lagi , kalau tak dah jadi crush dah . wakakaka . kbye !

Kalau nak baca lagi, sila baca yang nie.. http://www.milimilo.com/2012/12/bakti-arjuna-fitri-seindah-namamu-juna.html

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah. Berapa orang sayang wani? Comment jum..

Maaf ye. Copyright blog ini hanya milik Hazwani Nordin